Darījuma nosacījumi
Interneta veikalā ir redzama 1 paletes cena ar PVN un piegādi Latvijas robežās.
-
1 paletē ir 975 kg granulas, un paletes izmēri ir 900 x 1140 mm.
-
2 - 5 darbadienu laikā pēc maksājuma saņemšanas, DB Schenker kurjerdienests piegādās pasūtījumu uz jūsu norādīto piegādes adresi.
-
Pirms piegādes, Jūs saņemsiet, uz savu norādīto telefona numuru īsziņu (sms), kur Jums būs iespēja izvēlēties savs vēlamais piegādes datums ( tekošo 5 darba dienu ietvaros)
-
1 stundu pirms piegādes veikšanas kurjerdienests ar Jums sazināsies uz Jūsu norādīto telefona nr.
-
Piegāde tiek veikta ar kravas auto, kur izkraušana tiek nodrošināta ar nolaižamu borta lafeti kravas auto aizmugurējā daļā.
-
Paletes tiek izkrautas no kurjerdienesta auto, bet netiek pārvietotas vai novietotas tālāk par 1m distanci no automašīnas.
-
Kurjerdienests nenodrošina pasūtījuma (palešu) novietošanu iekštelpās vai tālākā rādiusā par 1m no izkraušanās punkta.
-
Izlādei nepieciešama tīra, cieta seguma virsma
Interneta veikalā ir redzama 1 paletes cena ar PVN ar izņemšanu noliktavā “Granulas”, Cieceres pag., Brocēni, Saldus nov.
- Preces saņemšana tikai iepriekš vienojoties (datums un laiks) +371 26679211.
- Pasūtījuma izņemšana no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 08:30 - 16:30.
- Prece jāizņem vienas darba nedēļas laikā. Noliktavā prece tiek izsniegta visa pasūtījuma apjomā vienā uzkraušanas reizē. Pasūtījumu iespējams sadalīt vairākos atsevišķos, ja pasūtījumu nav iespējams izņemt 1 uzkraušanās reizē, par šādu situāciju, lūdzu, informējiet mūs epastā - apellet@warmeston.lv.
- 1 paletē ir 975 kg granulas, un paletes izmēri ir 900 x 1140 m
Pārdošanas nosacījumu spēkā esamība
Pārdošanas nosacījumi starp Warmeston SIA interneta e-veikla klientu (tālāk Klients) un Warmeston SIA (tālāk Pārdevējs) ir spēkā saistībā ar preču pirkšanas brīdī izveidotajām tiesībām un pienākumiem. Papildus šiem nosacījumiem tiesiskās attiecības, kas rodas, pērkot preces Pārdevēja interneta veikalā, regulē Latvijas Republikā spēkā esošie tiesību akti. Nesaskaņas un strīdus, kas izriet no pārdošanas noteikumu izpildes, abas puses galvenokārt risina pārrunu ceļā. Ja no līguma izrietošos strīdus puses nevar atrisināt sarunu ceļā, Klients, lai aizsargātu savas tiesības, var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai tiesā. Pārdevējs patur sev tiesības veikt izmaiņas pārdošanas nosacījumos un pārdošanas cenās. Šīs izmaiņas tiek atspoguļotas Pārdevēja interneta lapā. Līdz ar pirkuma veikšanu Klients piekrīt saņemt uz savu e-pastu atgādinājumus atkārtota pasūtījuma veikšanai.
Warmeston SIA juridiskie dati:
Reģ.nr: 40103783295
PVN nr: LV40103783295
Adrese: Granulas, Cieceres pag., Saldus nov., LV-3851, Latvija
Cenas
Visas apellet.lv esošās cenas ir eiro valūtā. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt noteiktās attēlotās cenas. Ja Klients ir iesniedzis un apmaksājis pasūtījumu, tad Pārdevējam ir pienākums piegādāt lietotājam preces par tādu cenu, kas bija spēkā pasūtījuma brīdī.
Maksājuma veidi
apellet.lv ir iespējams veikt apmaksu ar bankas saitēm vai pārskaitījumu pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Maksājumi tiek veikti eiro (€).
Pārdošanas līguma stāšanās spēkā
Pārdošanas līgums stājas spēkā no brīža, kad pasūtījuma kopsumma ir ienākusi Warmeston SIA norēķinu kontā.
Produkti un pirkuma veikšana
Attēloto preču paredzētais piegādes laiks ir attēlots preces info. Attēlotie preču attēli ir ar ilustratīvu nozīmi un zināmā mērā var atšķirties no faktiskā produkta. Pakalpojuma sniedzējs dara visu iespējamo, lai attēlotu pēc iespējas labu un korektu produkta aprakstu, taču, neskatoties uz to, e-veikalā esošie preču apraksti var nebūt izsmeļoši un var saturēt nejaušas kļūdas. apellet.lv piedāvātie produkti tiek pārdoti gan fiziskām, gan juridiskām personām. Klients izvēlas vēlamās preces un, lai aizpildītu pasūtījumu, ievada prasītos datus (uzvārds, vārds, kontakttelefons, e-pasts, saņemšanas adrese, pasta indekss) un apmaksā preces ar izvēlēto maksājuma veidu. Pārdevējs neatbild par Klienta nekorekti ievadītu datu rezultātā radušos pasūtījuma neizpildi vai jebkādām citām no tā radītajām sekām. Pārdošanas process turpinās, ja Klients ir samaksājis par pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, izmantojot e-veikalā esošo bankas saiti vai veicot pārskaitījumu uz izsniegtā rēķina pamata.
Piegāde
Pēc pārdošanas līguma stāšanās spēkā (Klients apmaksā rēķinu) Pārdevējs nokomplektē pasūtījumu un nodod to mūsu partneriem piegādei. Pārdevēja mājaslapā norādītie piegādes laiki stājas spēkā no rēķina apmaksas brīža. Lai piegāde būtu bez aizķeršanās, lūdzam būt uzmanīgiem, ievadot datus pasūtījuma noformēšanas laikā. Transporta laikā bojātie sūtījumi, kur produkti, bet ne produktu iepakojumi ir tikuši sabojāti, Klientam tiek aizvietoti. Warmeston SIA neatbild par preces piegādes kavēšanos gadījumā, ja uz Klientam apsolīto piegādes dienu loģistikas partneriem nodotā prece ir nodota laicīgi, taču piegādes kavēšanās ir saistīta ar apstākļiem, ko Pārdevējs nevar ietekmēt vai paredzēt.
Atgriešanas tiesības
Pēc pasūtījuma piegādes Klientam ir tiesības piegādāto preci 14 dienu laikā atgriezt. 14 dienu atgriešanas tiesības attiecas tikai uz privātpersonām. Juridiskajām personām-Klientiem 14 dienu atgriešanas tiesības netiek piemērotas. Preces, kas tiek atgrieztas, nedrīkst būt bojātas vai lietotas. Atsakoties no pārdošanas līguma, Klientam tiek kompensēta preces summa un no viņa puses segtās piegādes izmaksas, atskaitot gadījumā, ja Klients ir skaidri izvēlējies citu, nevis Warmeston piedāvāto lētāko preces piegādes veidu. Tādā gadījumā Warmeston Klientam nav jāatgriež izmaksas, kas pārsniedz ar parasto piegādes veidu saistītās izmaksas. Ar preces atgriešanu saistītās izmaksas sedz Klients. Pārdevējs ar atgriešanu saistītās izmaksas sedz gadījumā, ja piegādātā prece atšķiras no pasūtītās. Lai preci atgrieztu, jāiesniedz Preces atgriešanas iesniegums uz e-pasta adresi
apellet@warmeston.lv 14 dienu laikā no preces saņemšanas. Ar Klientu sazināsies un saskaņos preces atgriešanu pie pirmās iespējas, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Atgriešanas iesnieguma pro forma ir pieejama šeit: sazinoties uz e-pastu apellet@warmeston.lv Naudu par atgriezto preci Klientam kompensē nekavējoties pēc atgriešanas iesnieguma saņemšanas, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Klientam ir pienākums preci atgriezt 14 dienu laikā pēc iesnieguma iesniegšanas. Iegādāto preci nevar atgriezt, ja pasūtītā prece ir izgatavota, ņemot vērā pasūtīja personīgās vajadzības vai saskaņā ar pasūtītāja noteiktajiem nosacījumiem.
Pretenziju iesniegšanas kārtība
Pārdevējs atbild par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai to defektiem, kas parādās divu (2) gadu laikā no preces nodošanas Klientam. Pārdevējs neatbild par Klienta vainas dēļ radītajiem defektiem, kā arī par defektiem, kas ir radušies no preces neatbilstošas uzglabāšanas vai izmantošanas. Par defektiem tiek uzskatīti preces trūkumi, bet ne preces iepakojuma defekti. Ja prece neatbilst prasībām vai ja tai ir defekti, Klientam ir tiesības prasīt preces aizvietošanu ar prasībām atbilstošu preci vai preci bez defektiem, vai arī atkāpšanos no pārdošanas līguma un preces atgriešanu uz Pārdevēja rēķina. Pārdošanas līgumā pamatotas atgriešanas gadījumā Pārdevējs Klientam kompensē par preci samaksāto summu kopā ar pasta izmaksām uz Klienta norādīto bankas kontu vēlākais 30 dienu laikā pēc preces atgriešanas vai defektu pārbaudes un fiksēšanas. Par preces neatbilstību prasībām vai tās defektiem lūdzam iesniegt pretenziju mūsu e-pastā
apellet@warmeston.lv, norādot pasūtījuma iesniedzēja vārdu, kontakttelefonu, pasūtījuma numuru un precīzi aprakstot defektu vai preces neatbilstību nosacījumiem. Pretenzija par preces neatbilstību prasībām vai defektu jāiesniedz 5 dienu laikā kopš neatbilstības vai defekta konstatēšanas. Patērētājam pārdotas preces gadījumā Klientam kopš defekta konstatēšanas brīža ir divu mēnešu laikā jāinformē pārdevējs par preces neatbilstību līgumam nosacījumiem. Ja minētais termiņš ir pagājis, Klients zaudē tiesības atteikties no līguma vai prasīt preces aizvietošanu ar prasībām atbilstošu preci. Visas pretenzijas tiek izskatītas un ar Klientu notiek sazināšanās pie pirmās iespējas, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no pretenzijas saņemšanas.
Pastāvīgo klientu programma
Par A-pellet e-veikala pastāvīgo klientu var reģistrēties visi interesenti, kas mūsu e-veikalā aizpilda pastāvīgā klienta reģistrācijas lapu. Lai saņemtu atlaides, mēs ņemam vērā ikviena pastāvīgā klienta iegādātās paletes no 10.05.2024! Ja Tu jau esi mūsu klients, tad no 10.05.2024. pasūtīto palešu pasūtījumiem veidojas pastāvīgo atlaižu sistēma, kas summējas tavos pirkuma pasūtījumos, kuros tiek ņemts vērā pasūtīto granulu palešu apjoms. No 10.05.2024. Tev kā pastāvīgajam klientam ir atlaide -3% no 10 granulu paletēm un -5% no 20 granulu paletēm.
Warmeston SIA Privātuma politika
Personas datu apstrāde
Par interneta veikala apellet.lv personas datiem atbildīgais apstrādātājs ir Warmeston SIA (reģistrācijas kods 40103783295) ar atrašanās vietu Granulas, Cieceres pag., Saldus nov., LV-3851. E-pasts apellet@warmeston.lv
Kādi personas dati tiek apstrādāti?
E-veikalā tiek apkopoti ievākti šādi personas dati:
- vārds un uzvārds;
- personas kods;
- telefona numurs;
- e-pasta adrese;
- preces piegādes adrese;
- bankas konta numurs;
- preču un pakalpojumu apmaksa un ar maksājumiem saistīti dati (pirkuma vēsture);
Kādam mērķim personas dati tiek apstrādāti?
- Personas dati tiek apstrādāti klienta pasūtījumu izpildei un preces piegādei.
- Pirkuma vēstures dati (pirkuma datums, prece, daudzums, klienta dati) tiek izmantoti, lai sastādītu pārskatu par pirktajām precēm un pakalpojumiem.
- Bankas konta numurs tiek izmantots, lai atgrieztu klientam maksājumus.
- Personas dati kā e-pasts, telefona numurs, klienta vārds tiek apstrādāti, lai risinātu ar precēm un pakalpojumu veikšanu saistītus jautājumus (klienta serviss).</ li>
- Internetveikala lietotāja IP adrese vai citi tīkla identifikatori tiek apstrādāti internetveikala un infovides pakalpojuma veikšanai un interneta lietošanas statistikas izveidei.
Likumiskais pamats
Personas datu apstrāde notiek ar mērķi izpildīt pārdošanas līgumu, kas noslēgts ar klientu. Personas datu apstrāde notiek, lai izpildītu juridiskos pienākumus (piemēram, grāmatvedības un patērētāja strīdu risināšana).
Uzņēmēji, kam personas dati tiek nodoti
Personas dati tiek nodoti internetveikala klientu servisam pirkumu un pirkumu vēstures pārvaldīšanai, kā arī klientu problēmu risināšanai. Personas vārds un telefona numurs tiek nodots transporta pakalpojuma sniedzējam. Ja prece tiek nogādāta ar kurjeru, tad līdztekus personas datiem tiek izsniegta arī klienta adrese. Personas dati var tikt izsniegti infotehnoloģijas pakalpojumu sniedzējam, ja tas ir vajadzīgs internetveikala funkcionalitātes vai datu uzglabāšanas nodrošināšanai.
Drošība un pieeja datiem
Personas dati tiek glabāti zone.ee serveros, kas atrodas Eiropas Savienības dalībvalstī vai tādas valsts teritorijā, kas ir pievienojusies Eiropas Savienības ekonomiskajai zonai. Dati netiek izsniegti trešajām personām vai ārpus Eiropas Savienības. Pieeja personas datiem ir internetveikala darbiniekiem, kas ar personas datiem var iepazīties, lai risinātu ar internetveikala lietošanu saistītos tehniskos jautājumus, kā arī lai sniegtu klienta servisa pakalpojumus. Internetveikals piemēro atbilstošus fiziskos, organizatoriskos un infotehniskos drošības pasākumus, lai aizsargātu personas datus no nejaušas vai nelikumīgas iznīcināšanas, pazudināšanas, mainīšanas vai publicēšanas. Personas datu nodošana pilnvarotiem internetveikala darbiniekiem (piemēram, transporta pakalpojumu sniedzējs vai datu uzglabāšana) notiek uz līguma, kas noslēgts starp internetveikalu un pilnvaroto darbinieku, pamata. Pilnvarotajam darbiniekam ir pienākums nodrošināt atbilstošus drošības pasākumus personas datu aizsardzībai.
Iepazīšanās ar personas datiem un to labošana
Ar personas datiem var iepazīties un tos var labot internetveikala lietotāja profilā. Ja pirkums ir veikts bez lietotāja konta, tad ar personas datiem var iepazīties ar klienta servisa atbalstu.
Uzglabāšana
Slēdzot internetveikala klienta kontu, personas dati tiek dzēsti, izņemot gadījumus, ja šādus datus ir nepieciešams saglabāt grāmatvedības vajadzībām vai patērētāja strīdu risināšanā. Ja internetveikalā pirkums ir veikts bez klienta konta, tad pirkuma vēsture tiek glabāta septiņus gadus. Ar maksājumiem un patērētāju strīdiem saistītu strīdu gadījumā personas dati tiek uzglabāti līdz prasību izpildei vai noilguma termiņa beigām. Grāmatvedībai nepieciešamie personas dati tiek uzglabāti septiņus gadus.
Dzēšana
Lai personas datus dzēstu, jāsazinās ar klientu servisu pa e-pastu apellet@warmeston.lv. Uz dzēšanas pieprasījumu atbilde tiek sniegta ne vēlāk kā mēneša laikā, kā arī tiek precizēts datu dzēšanas periods.
Datu pārvietošana
E-pastā iesniegto personas datu pārvietošanas pieprasījumam atbilde tiek sagatavota vēlākais kā mēneša laikā. Klientu serviss identificē personas identitāti un informē par personas datiem, kas ietilpst datu pārvietošanā.
Strīdu risināšana
Ar personas datu apstrādi saistītu strīdu risināšana notiek ar klientu servisa starpniecību (apellet@warmeston.lv). Uzraudzības iestāde ir Latvijas Datu aizsardzības inspekcija(info@aki.ee).